[Utama][Aktiviti][Direktori][][Soal Jawab Agama][Tazkirah][Pusat Pengajian]

Thursday 3 December 2009

Kem Tahfiz oleh AJK PASTI Kaw. Baling.


Kem Tahfiz & Tilawah al Quran yang dikelolakan oleh Ustaz Azhar Ghazali Al Hafiz (AJK PASTI Kaw. Baling) ini terbuka kepada kanak-kanak dari 10 hingga 20 tahun bagi lelaki dan perempuan berumur 9 hingga 13 tahun bermula pada 3 hingga 8 hb 12.2009 bertempat di Teratak Ilmu Hj Majid, Kg Guar Tinggi, Jalan Kuala Ketil ke Parit Panjang dengan bayaran sebanyak RM80 termasuk penginapan dan tanpa penginapan RM35 sahaja.
Sumbangan dari hamba-hamba Allah yang ingin turut serta menyumbang menjayakan program ini amat-amat diharapkan. Segala bentuk sumbangan bolehlah berurusan terus dengan pengarah program Ustaz Azhar Ghazali al Hafiz sendiri di talian 0194955800/0135190467...selamat menderma...

Suasana didalam dewan utama yang amat simple dan bersesuaian untuk pengajaran berbentuk hafazan dimana suasana redup dan terbuka membantu penghafazan murid berada dalam suasana kondusif dan terkawal.

Beginilah kawasan teratak hj Majid yang sering menjadi tumpuan majlis-majlis ilmu dan kem-kem pembangunan insan di musim cuti persekolahan..Semoga Ustaz Azhar terus komited terhadap tugas mendekatkan masyarakat dengan al Quran.

Pendaftaran Baru Pelajar PASTI NurulIman, begitu juga dengan PASTI-PASTI lain dalam Kawasan Baling. Minta semua waris menghubungi Pihak Pengurusan PASTI berhampiran berdasarkan banner yang digantuk di PASTI-PASTI tersebut. selamat mendaftar...

Kelas tuition sepanjang cuti persekolahan, salah satu sumbangan PASTI untuk masyarakat setempat...semoga budaya ilmu sepanjang masa ini akan terus berkembang dan berterusan. Jadikan premis PASTI anda digunakan oleh masyarakat saban waktu..

No comments:

Post a Comment

HULURKAN KEPADA YANG MEMERLUKAN...

SEKIRANYA ANDA BERHAJAT UNTUK BERSEDEKAH KEPADA JABATAN PASTI DPP BALING SILA LENGKAPKAN BORANG DI BAWAH:
Nama Penyumbang:
Alamat Email:
Alamat Untuk Dihubungi
No Telefon untuk dihubungi
Adakah anda telah membuat sumbangan/derma? Ya
Tidak
Berapakah jumlah sumbangan/derma yang dihulurkan?
Adakah anda memerlukan pengesahan/resit penerimaan? Ya
Tidak

form mail